W całej okazałości.

Witajcie!
Jak wam minął piątek? Jakieś plany na weekend?
Z kuzynką poszło nam dość sprawnie i do 14 udało nam się wybrać większość zdjęć i zrobić jako taką koncepcję jak to ma wszystko wyglądać. Pomysł jest taki, że damy dziadkom w prezencie kolaż ze zdjęć całej naszej 5. Największy problem miałyśmy ze znalezieniem i wybraniem nadających się do publikacji zdjęć mojego brata i brata kuzynki, ale tu się wytnie, tam doklei i coś z tego wyjdzie ;) Teraz tylko trzeba to posklejać do kupy, wysłać do wydruku i kupić ramkę w Ikei.

Kilka osób w komentarzach pod ostatnim postem prosiło mnie o pokazanie ciuszków w całej okazałości i sukienki na wesele kuzynki. Na początku mi się nie chciało, ale kiedy po powrocie od kuzynki laptop był w trakcie skanowania i zapowiadało się że skanowanie jeszcze trochę potrwa(5h ;| ), zabrałam ubrania z garderoby i poszłam do siebie popstrykać trochę fotek


Sukienka na wesele kupiona w sh + planuje założyć sandałki (CCC) i krzyż (six)


Spódniczka w pepitkę i koronkowy top.
Długa spódnica w kwiaty.
Bokserka
Szara sukienka w kwiaty/ Brązowy sweterek w białe kropki/ krótki sweterek w kolorowe kwiaty.
Ceglana spódniczka z kremowym paskiem.
Spodobał wam się któryś zestaw? Może coś byście zmienili?
Nie są to wszystkie rzeczy, ale reszta wymagała prasowania, a tego już mi się nie chciało robić ;) 
Zaczął sie weekend, trzeba będzie się psychicznie nastawić na powrót do szkoły, przepisać wszystkie lekcje, zrobić zadania i mam zamiar (nareszcie!) zrelaksować się przy serialach, bo oprócz Pretty Little Liars i The Lying Game doszły jeszcze Pamiętniki Wampirów.
Teraz zmykam coś zjeść, poczytać i pokomentować wasze blogi i może trochę poczytać 'finale'

Kolorowych snów i udanego weekendu!

CONVERSATION

38 komentarze:

  1. Sukienka na wesele wymiata *.* Ja nie lubię sukienek, ale ta podbiła moje serce :D I ten krzyż bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kocham sukienki i gdybym tylko mogła ciągle bym w nich chodziła ;)

      Usuń
    2. ja też i spódnice jeszcze ubóstwiam :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz !

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, świetnie wyglądasz we wszystkim :)
    Zdecydowanie sukienka na wesele najfajniejsza, choć ja za sukienkami nie przepadam i założyłam może z 2 razy w przeciągu ostatnich 5 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nowy blog, zajrzyj :3
    matko, ile ciuchów ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sukienka na wesele jest cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw z bokserką jest cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ;*

    a mój piątek był cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Oczywiście obserwuję. <3
    Było by mi miło gdybyś ty też zaobserwowała: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tez dawalam kolaz tylko pradziadkom na 60 lecie slubu bodajze :P
    biedna :( ale juz lepiej, wiec dobrze e tylko tydz siedzialas w doomu ;)
    i dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandałki <3

    Świetny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww, pedzelek jest ze sklepu internetowego szal-art, kosztuje 25 zl bodajze.

    A sweterek jest cudowny, zakochalam sie w nim! a szara sukienka w kwiaty...cudownie Ci w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. najładniejszy ten w krótkich spodenkach i niebieskiej bluzce :*

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek w kropeczki najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. te ubrania sa z sh ?

    jak tak to z którego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Piłsudskiego na Podłężu, nad lekarzem. Wejście jest od strony ulicy po schodach obok sklepu mięsnego bodajże. ;)

      Usuń
  15. wvonn.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Krzyżyk jest śliczny!
    Dobry pomysł z prezentem, też musiałabym coś z siostrą wykombinować.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to sobie na wiele pozwoliłaś.
    Sukienka śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsza sukienka jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest ta szara sukienka :)
    Dopiero zaczynam więc zapraszam do mnie
    http://vaire-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z prezentem! Oryginalnie :) Bardzo podobają mi sie Twoje stylizacje, szczególnie ta pierwsza :) Świetnie prezentujeesz sie w pudrowym rożu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki, Tobie też życzę powodzenia! :)
    Uwielbiam zestaw z sukienkami i szortami, ale wiesz, włosy masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your blog ! What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3

    Join my ROMWE GIVEAWAY!

    www.ontomywardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka i sweterek w kropeczki - super :) !

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥