Łyżwy.

Witajcie! 
Jak się macie? 
Dzisiaj na wf poprawiałam sprawdzian z angielskiego i mam nadzieję, że poszedł mi dobrze,  a przynajmniej przyzwoicie ;) 
Jutro w szkole pomimo tego iż mam 8 lekcji, są w miarę luzy, mogliby sobie tylko darować wf na pierwszych 2 lekcjach ;/ 
Śnieg się o dziwo utrzymał i utrzymuje, oby tak dalej ;) 
Za jakieś 30 minut jadę z tatą na lodowisko, nareszcie ^.^ Mam nadzieję, że na dzień dobry niczego sobie nie połamie i nie zaliczę żadnej gleby ;) 


Miłego wieczoru!

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. uu 8 lekcji, współczuję, u mnie śniegu nie ma i jakoś wątpię, żeby znowu spadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nie jest to radykalna dieta. Nie zagładzam się, tylko jem mniej i zdrowiej :) po tym nie jestem głodna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomm ;3
    Śliczna jesteś . U mnie śniegu nie ma i mam nadzieję że nie będzie .

    OdpowiedzUsuń
  4. ale macie biało, w Gdańsku szaro-buro :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam w środę 8 lekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie śniegu tak samo dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju, śnieg *.*
    mam nadzieję, ze u mnie niedługo spadnie ^^ xd

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już zaliczyłam łyżwy w tym roku... ale pewnie pójdę jeszcze nie raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już byłam na łyżwach i to nie jeden raz. Mam nadzieje, że lodowiska szybko nie zamkną z powodu braku śniegu i mrozu ;(

      Usuń
  9. Ja jutro mam wf na pierwszych dwóch lekcjach eh.. zdecydowanie wole jak jest ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zdecydowanie wole jak jest ostatni ;/

      Usuń
  10. ja w środę mam od 10 do 19:( jak ja to przeżyję! w tym zajęcia, których nienawidzę... A wypadu na łyżwy zazdroszczę, ja nie mogę przekonać chłopaka za nic;D boi się i już:P A jak tam w ogóle mój rysuneczek?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w środę mam od 10 do 19:( jak ja to przeżyję! w tym zajęcia, których nienawidzę... A wypadu na łyżwy zazdroszczę, ja nie mogę przekonać chłopaka za nic;D boi się i już:P A jak tam w ogóle mój rysuneczek?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chcę na lodowisko! :)
    a śnieg u mnie pada, topnieje, pada i tak w kólko ;/ .

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie byłam na łyżwach ;
    musze nadrobić xd

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm lodowisko , ale Ci fajnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię łyżwy ale nie jeździłam od kilku lat ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm ja na łyżwy idę w czwartek hi

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam jeździć na łyżwach
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno sprawdzian poszedł dobrze. Ja już mam dość lodowiska chodź uwielbiam jeździć, bo mam małą kontuzję -.-
    obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. my jak mamy dwa w-f rano, albo na koniec to chodzimy w zimę na łyżwy :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥