Lego house!

Hejka!
Jak wam minął dzień ? Macie już jakieś plany na weekend ? 

Dzisiaj przyjemny dzień, mogłam się wyspać, miałam tylko 3 lekcje, z czego pani nie było przez większość matematyki, a potem sprawdzian z angielskiego został przełożony. 
Koło 21 dopiero wróciłam do domu od dziadków - przełożony dzień babci i dziadka na dzisiaj z powodów technicznych. Ogólnie było wesoło, a prezent się podobał, a to chyba najważniejsze ;)
Jutro w szkole niestety już nie tak luźno, niby tylko 7 lekcji, ale za to baaardzo męczących lekcji ;/ 
Pocieszam się że niedługo już piątek i weekend, a we wtorek zamiast wf-u na sali gimnastycznej albo na siłowni idziemy na łyżwy! 
W piątek może szykuje się jakiś wyjazd do PWST, tym razem do Bytomia na wydział teatru tańca, niestety nie znam tytułu spektaklu (skleroza pani profesor + brak internetu w szkole + nie ma to jak uaktualniony repertuar na stronie internetowej ;)), ale wiem że reżyserem jest ktoś baardzo dobry i baardzo znany w kręgach tańca itp. ;) 

Z bratem przy składaniu życzeń i wręczaniu prezentu ;D

Zostałam nominowana do zabawy blogowej - VERSATILE przez Lizi.  Zabawa polega na napisaniu na swoim blogu 7 faktów ciebie dotyczących i nominować 15 innych blogerów. W najbliższym czasie postaram się coś napisać, póki co muszę wysilić swój mózg i spisać chociaż 5 ;) 
(W sumie... jutro jest religia, edb i geografia więc mam dość nudnych lekcji na wymyślenie czegoś ;))
Hmmm... zrobiło się późno więc chyba najwyższy czas zwinąć się z komputera i iść spać! Niestety jutro trzeba znowu trzeba wstać o 5.40 (I hate it!) (dobra, o 6, bez drzemki się nie obejdzie ;)) 

Miłego czwartku i kolorowych snów !!!


CONVERSATION

25 komentarze:

  1. W takie dni, to nawet nie opłaca się wychodzić do szkoły ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, ale niestety mam fizykę, a podręcznik jest do kitu i jeszcze bardziej nie rozumiem fizyki. :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :D
    Mi osobiście bardzo szybko zleciał ten tydzień. Ale to raczej pozytyw :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urodziłaś się w '96? :O
    Wyglądasz na starszą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://larandilove.blogspot.com/2013/01/wczoraj-i-dzis.html otagowalam CIe do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się jaram,bo mam jutro 6 lekcji ,a nie 8 :)

    a zawsze w piąteczek 8 ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. The killers *.* Koścista ręka świetna ;)
    zapraszam - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich dni :c Zwłaszcza że jest zimno, mokro i jakoś tak sennie. A piątki to ja po prostu kocham, nie ma to jak mieć 4 lekcje w 3 gimnazjum :3

    OdpowiedzUsuń
  8. ed sheeran:)
    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czekolada :ddddd twoje włosy są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje zdjęcia *.*
    obserwuję !
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękne włosy <3 I czarujący uśmiech!
    Na pewno będę zaglądać do Ciebie częściej! :3
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/
    a jeśli chcesz poczytac moje opowiadania zapraszam tutaj (:
    http://psychosocial-nightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ed ♥
    ღ Zapraszam do mnie w wolnej chwili ღ

    OdpowiedzUsuń
  13. i nie obraziłabym się gdybyś ty mi je podrzuciła,wraz z tymi książkami dla D. c;

    OdpowiedzUsuń
  14. No,to zobaczymy....też bedziesz czegoś kiedyś chciała i odpowiem Ci tak samo ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. hah super fotki :) Ja weekend spędzam u babci, bo dawno tu nie byłam :) Zapraszam w wolnej chwili do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją, bo ja chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi dobrze minął, od dziś mam już wolne przez 2 tygodnie :3
    a planów jak na razie na weekend nie mam :) spontan jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥