Rysowanie.

Witajcie! 
Weekend zdecydowanie za szybko ucieka :( 
Jutro poniedziałek, 8 lekcji w szkole i przysypianie na połowie z nich. 
Na szczęście jeszcze dwa tygodnie i ferie! Nauczyciele jednak nie zamierzają chociaż troszeczkę odpuścić i wszelkie możliwe sprawdziany, kartkówki i projekty próbują wcisnąć nam przed feriami :(
Jutro na pierwszej lekcji, ups matma;), mamy spotkanie z panią która prowadzi projekt "animacja poklatkowa", całość zapowiada się nawet fajnie. ^^
A teraz przerwa od komputera i idę trochę porysować. Ciągle próbuje narysować nagłówek dla Śliwkowej panny - pomysłów coraz więcej, czasu coraz mniej ;/ 


Miłego wieczoru i przyjemnego poniedziałku!

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. tak weekend szybko ucieka :c

    ale za dwa tygodnie śląskie zaczyna ferie :)

    zapraszam do siebie na All That I Love

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno nagłówek będzie rewelacyjny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. *już się nie może doczekać* Ty masz kartkówki, sprawdziany itd, a ja mam głupie egzaminy a teraz siedzę nad projektem i już mnie głowa od kompa boli...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja ferie właśnie skończyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesz cię, że za 2 tyg. masz ferie, ja już niestety po feriach ;c
    + też chce jakiś fajny nagłówek ;dd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! nawet bardzo ^^
      '+' da się zrobić ;)

      Usuń
  6. mi ferie jutro sie konczą :C tez musze na chwile odsapnąć od kompa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ferie kończę i wracam do szkoły ;(.
    już widzę moją zmorę od matematyki, która wrzeszczy na całą klasę : mieliście na to dwa tygodnie!
    ja jutro mam 7 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie umiem rysować :C

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję i zapraszam do siebie również!
    bluvie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow,fajna pasja ;)
    + Obserwujemy?:)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokaż nam zaś co narysowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ahh ta pogoda mnie kiedyś dobiję ;/

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥