Środa.

Siemanko ;) 
Jak wam minął dzień ? 
Pomimo tego iż miałam dzisiaj do szkoły na 9.50 i mogłam sobie pospać i tak się nie wyspałam. Poszłam spać koło 23, znowu..., i na fizyce przysypiałam... fizyka współczesna, gadanie o fotonach, energii kinetycznej i o stałej Plancka robi mi z mózgu papkę... matma i angielski zleciały szybciutko i już 20 po 13 byłam w domku i mogłam spać, spać, spać *.* 
Jutro czwartek, moim zdaniem najgorszy dzień w tygodniu... niby 7 lekcji ale z godziny na godzinę coraz nudniejsze...  
A w sobotę na małe zakupy ;) 




Miłego czwartku !

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. środa minie- tydzień zginie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog :) oby tak dalej ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w czwartek 5 lekcji ale zapisałam się na 2godz angola dodatkowego przyda się, ale tak czy tak później wracam do domku :(
    Pozdrawiam, dziękuję, nawzajem :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Środa najgorsza, 2 godziny basenu ;-;
    Ale za to czwartek i piątek to dni kiedy mam tylko 6 godzin... Mhm uwielbiam te zakończenie tygodnia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie :>>
    JA jak zwykle cały dzień przesiedziałam w szkole ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też często jak jest teoria na fizyce zdarza mi się wyłączyć i tak przez 45 min. :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "trzy metry nad niebem" to świetny film. *.*
    A zieloną mile czytałam, możliwe że skuszę się do obejrzenia. :)
    Monika to dużo lepsze od Zofia! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne zdjęcie. :)
    Zapraszam w wolnej chwili. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to samo ale w czwartki ;)
    Sama nuda. Fizyka, chemia, geografia itd. ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w czwartek kończyłam po siedmiu, a w domu byłam przed 17 :/

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥