Łyżwy.

Witajcie!
Jak wam minął dzień? 
Wczoraj jakoś tak wyszło że nad zagadnieniami z wosu i nad prezentacją siedziałam do 1 w nocy, co nie wyszło mi w sumie na dobre jeśli chodzi o mój humor z rana. Za każdym razem kiedy zbliżałam się do końca listy zagadnień, te nagle się mnożyły :| Ale w sumie nie mogę narzekać, bo oceny dobre są ;) 
Dwie pierwsze lekcje to był wf, na którym mieliśmy iść na lodowisko. 4.5 godziny snu zakłóciło trochę moje myślenie i z każdą drzemką miałam ochotę przestawić budzik, iść spać i odpuścić sobie lodowisko, ale chęć pojeżdżenia na lodowisku z koleżankami wzięła górę i ostatecznie się zebrałam. 
Na lodowisku było świetnie, zwłaszcza że na lodzie byłyśmy tylko my w 9, pan profesor i jeszcze dwie osoby. Z początku wszystkie marudziły że albo im zimno albo nie potrafią jeździć, ale po 20 minutach rozbudzenia już się goniłyśmy i rzucałyśmy śniegiem. Pan profesor niestety nie dał się wywrócić, ale po małym najeździe wyglądał jak bałwanek. Tej zimy byłam dopiero drugi raz na lodowisku i gleby żadnej nie było. Dobra, po zejściu zostałam ochrzczona mianem ofiary ponieważ wywróciłam się dwa razy z rzędu przy półce na buty :| (tam serio jest baaardzo ślisko, zdradziecki chodnik ;/)  
Za tydzień znowu na lodowisko, Łiii! 


Jakość może nie zachwyca, ale zdjęcie było robione moim telefonem ;)
Jutro środa, uwielbiam środy! Mam na 9.50 ,co oznacza, że będę mogła się wyspać(oczy mi się zamykają i przysypiam przy każdym mrugnięciu ;/), i  że mam tylko 3 lekcje - fizykę, matmę i angielski. Koło 13 będę już w domu, czyyyli... więcej czasu na supernatural (łiii!), ale i też więcej czasu na naukę stopni wojskowych na edukację dla bezpieczeństwa - nie mam pojęcia na co mi to.
weekend coraz bliżej, później kolejny tydzień i ferie! ferie! ferie! 


***
A teraz trochę z innej beczki:
Zostałam ostatnio nominowana do zabawy blogowej - VERSATILE przez Lizi, Larandil i Zuzannę.  Zabawa polega na napisaniu na swoim blogu 7 faktów ciebie dotyczących i nominować 15 innych blogów.  A więc zaczynajmy!

1. Większość wolnego czasu spędzam na czytaniu książek
(Można powiedzieć, że jestem takim małym molem książkowym

2. Kocham spać.
(Wiem jak to dziwnie brzmi, ale mogłabym przespać cały dzień, nie ważne kiedy - czy to ranek, czy południe, czy wieczór mogę spać i spać ^^)
3. Edward Cullen to była moja i Lizi wielka książkowa miłość dzięki której się zaprzyjaźniłyśmy.
(Poszłam do gimnazjum w innym rejonie i z całej szkoły znałam tylko 2 osoby. Pierwszego dnia jedna z dziewczyn nieśmiało wyszła z propozycją abyśmy na każdym przedmiocie siedziały z kimś innym. Przyszła matematyka i trafiłam na Izę, oczywiście pierwsza próba zapoznania się nie wyszła nam dobrze bo z góry zostałam zjechana i okrzyczana 'że niby nabijam się z jej tapety'(Edwarda), po czym niezrażona uwagą koleżanki nieśmiało przyznałam się że też go kocham i przez najbliższy tydzień gadałyśmy w kółko o Edku i innych książkach. Potem kiedy 'bum' na Edzia nam przeszedł jakoś tak kolegowałyśmy się dalej, było coraz więcej wspólnych tematów i więcej i więcej i tak zeszło 4 lata;)) 

Stwierdzam iż dla własnego bezpieczeństwa i zdrowia wolę wstawić coś aktualnego, niż grzebać w naszych gimnazjalnych sweet zdjęciach
4. Kocham seriale.
(Gdybym tylko mogła zaszyłabym się w swoim pokoju i oglądała odcinek za odcinkiem, serial za serialem.)

Aktualnie oglądam 'Pretty Little Liars', 'Pamiętniki Wampirów','Nie z tego świata','Glee', The Lying game','Futurama','The Simpsons' i'American Dad'
 5. Jestem uzależniona od komputera i telefonu. 
(Hmm.. tego chyba nie muszę tłumaczyć >.<) 

 
6. Nie przepadam za wf.
(To tak delikatnie powiedziawszy ;) . Ci z was  którzy dłużej, lub w miarę regularnie czytają mojego bloga, pewnie zdążyli zauważyć że kiedy już muszę iść na wf to i tak robię wszystko żeby nie ćwiczyć :D)
 
7. Nie potrafię/boję się zrobić fikołka
(Kiedy byłam młodsza dużo czasu spędzałam z koleżanką na trzepaku, co nie zmienia faktu że boję się robić fikołki w przód i tył i takie rzeczy jak np wymyk i odmyk. Kiedy staję przed materacem albo poręczą ręce mi się trzęsą a nogi mam jak z waty. Co nie znaczy, że nie lubię patrzeć jak koledzy wykonują układy akrobatyczne ^^)

To by było na tyle, mam nadzieję że was nie zanudziłam a 15 osób nominuję jutro, bo teraz już idę spać

Miłej środy!  

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Heloooł
    prześliczny zrobiłas wygląd bloga...naprawde fajny
    co do notki to wydaje mi sie ze jestes ciekawą osobą i świetnie piszesz
    zaraz zaobserwuję bo warto

    tradycyjnie ZAPRASZAM do mnie- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łyżwy <3 ja też wczoraj byłam, a dziś chyba chora będę. Fajny blog -ciekawy.
    Zapraszam do mnie :)
    Ps.też mam problem z fikołkiem. :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniee ;)
    Zapraszam do mnie nowa notka!!!
    pzdr.http://changeess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tak czytam to połowa rzeczy z tej nominacji jest o mnie xD tylko mnie nie nominuj , bo nie lubię takich zabaw:p i zazdroszcczę Ci wyjścia na łyżwy. ja miałam chłopaka wyciągnąć, bo nigdy nie byl. a jakoś samej mi się nie chce, to i jego nie ciągnę...;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna fotka z lodowiska :)

    i fajne fakty ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bym poszła na łyżwy! Z dwa lata nie jeździłam *.* Pozdrawiam i zapraszam : ) ~justyna

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz mam straszną ochotę na łyżwy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle mamy duże ze sobą wspólnego hihi ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że też jesteś serialowym maniakiem :D ja w tej chwili buszuję po necie a na tablecie serial mam włączony :D teraz mnie wciągnął "White collar" - główny aktor jest boski! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie przepadam za wf
    Ja też kocham się w Robercie Pattinsonie...ci..:P
    Pretty little liars nie oglądam, ale czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kiedyś bez trudu mogłam zrobić przewrót w tył, a teraz? boję się strasznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymyk i odmyk to dwa najprostsze i podstawowe ćwiczenia gimnastyczne, które zresztą świetnie działaja na brzuch i ramiona. Przełam się!

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥