Ten o domowych dekracjach. Blogmas #21

Kuchenny wianuszek
Jak już wspominałam w poprzednim poście, uwielbiam kiedy na święta dom jest przyozdobiony i na każdym kroku znajduje się małą ozdóbkę, która przywołuje na naszej twarzy uśmiech. Minimalizm minimalizmem, ale trochę 'tego świątecznego kiczu' nie zaszkodzi.

Nie są to oczywiście wszystkie ozdoby jakie będą w tym roku u nas na święta, ale są to te, na które najbardziej lubię zerka. 

Także dzisiaj zapraszam was na wycieczkę po moim domu śladami świątecznych ozdób! Wyruszamy z mojego pokoju, przechodzimy przez salon i kończymy w kuchni. Miłego zwiedzania!
Bombkowy, handemade-owy wianuszek goszczący w moim pokoju.
Mały, brokatowy jelonek - jeden z trzech goszczących w moim pokoju.
Małe śnieżynki o kryształki tworzące moją lampę.
Drugi bombkowy wianuszek,
tym razem goszczący w salonie.
Kuchenny zakątek.
 Lubicie dekorować dom na święta?
Buziaki,
M.
#14 Ten o świątecznej kartce.
#15 Ten o ostatnich dniach.




CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥