Ten o handmade'owych prezentach świątecznych. Blogmas #7

 
Kiedy kupne prezenty mamy już za sobą, przyszedł czas na 'hendmejd'. Każdemu z nas w dzieciństwie na pewno zdarzyło się podarować rodzicom czy dziadkom jakiś prezent wykonany przez nas samych. Nie ważne czy była to laurka na dzień babci czy taty, czy słoik z wodą i brokatem imitujący szklaną kulę, dla nas liczył się fakt, że wykonaliśmy go samodzielnie, a naszym bliskim sprawiał on radość (chyba :P). No ale kto powiedział, że będąc starszym nie możemy podarować komuś komuś czegoś wykonanego przez nas samych. W dzisiejszych czasach mamy do dyspozycji tyle technik tworzenia rzeczy, że na pewno w którejś z nich się odnajdziemy. Od popularnego na Youtubie 'DIY' możemy sięgnąć po scrapbooking czy decoupage i wykonać album, zakładkę, podstawki, pudełeczko.... możliwości jest naprawdę wiele! Lub jeśli mamy dostęp do maszyny, możemy spróbować swoich sił w szyciu i sprawić komuś uroczą zimową podusię :) 



W pierwszym blogmasie pokazywałam Wam drewniane pudełeczko i podkładki pod kubki wykonane metodą decoupage, a dzisiaj oprócz drewnianych zakładek do książki i łapaczów snu, mam dla was albumy, które to ostatnio namiętnie tworzę. Zapraszam do oglądania i tworzenia!

Jelonkowy, urodzinowy album dla Natalki
Kropeczkowy, urodzinowy album dla Kariny
Leśny album na zamówienie z okazji odejścia na emeryturę
Ważkowy, urodzinowy prezent dla Ankyl
Co myślicie o ręcznie wykonanych prezentach? 
Buziaki,

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Zakładki są super! Szkoda tylko, że nie umiem zrobić nic z tych rzeczy, które wymieniłaś :D No album umiem, ale tylko przy użyciu papieru :) Decoupage, jak wiesz, jest mi obcy :( Może kiedyś to zmienię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego masz właśnie mnie :D Wiesz, że zawsze Ci pomogę i poprzyklejam dla Ciebie jakieś serwetki :D Małe warsztaty też mogę Ci zrobić :D

      Usuń
  2. Szczerzę to nie jestem do końca fanką takich prezentów, może dlatego, że nie mam zdolności manualnych.
    Dla mnie perfekcyjnym prezentem jest książka, płyta, albo kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetne pomysły! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zakładki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥