Padam na twarz.

Witajcie!
Po zakupach padam na twarz...
To był dłuuugie zakupy. Trochę ciuchów, trochę ozdób do pokoju, trochę biżuterii, lakiery do paznokci i myszka do laptopa, teraz trzeba się przyzwyczaić do nowej myszki ;D ) 

Butik

Pepco

Kolczyki (116 para ^.^), Pepco

Naszyjnik, Pepco

Rossmann


Lucy zrobiła mi smaka na kakao z bitą śmietaną, więc idę gotować gorącą czekoladę i ubijać bitą śmietanę. A potem będzie malowanie paznokci ^.^ . A potem nauka :(

Miłego wieczoru i do zobaczenia później!

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Ja nigdy nie mogę się przyzwyczaić,jak u kogoś jestem na komputerze do jego myszki haha:) Oj Lucy mi też ochotę na to zrobiła<3
    Miałam ten lakier po prawo. ładnie pokrywa,ma świetny pędzelek,ale ciężko schodzi..Mimo to,uwielbiam go;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Blog < 333

    zapraszam do mnie :
    welovekostecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to wgl mam ochotę na coś słodkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik, poszukuję takiego.

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥