Zapowiedź.

Witajcie znów! 
Jest wieczór, ciemno, zimno, pada śnieg, a ja sobie leżę przed kominkiem i myślę. 
I tak myśląc, wymyśliłam, że obejrzę sobie zaraz "Zapowiedź" - genialny film, no może nie będzie już tego efektu jak oglądałam go po raz pierwszy z Lizi, ale mam ochotę coś obejrzeć ;)
I druga zapowiedź: myśląc wymyśliłam również posta tematycznego, którego dodam w niedzielę kiedy będę miała szybszy internet. Post będzie dotyczył tego "cośia" którego widać za mną na zdjęciach robionych kamerką i o którego ostatnio pytało się dużo osób. 


Produktywnej soboty 
i kolorowych snów!

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. nie oglądałam jeszcze tego filmu ;d
    powiedz czy się opłaca czy nie , jak już obejrzysz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. to kolczyki?
    bardzo barwne i strasznie dużo ich masz <3
    miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz kominek? Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kolczyki :)
    obserwuję i liczę na rewanż.
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tego filmu, ale na pewno przeczytam recenzję w internecie i być może obejrzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc nie oglądałam i nie słyszałam, ale może kiedyś tam się obejrzy

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥