Wspominki na dobranoc

Witajcie! 
Jak wam minął piątek ? 
Mnie dość leniwie, zresztą jak cały tydzień. Weekend, wielu się pewnie bardzo cieszy, ale za dwa dni znowu poniedziałek i do szkoły. Już będę musiała iść do szkoły, niestety, to nie wakacje :( 
Wczoraj nareszcie przyszły mi brakujące podręczniki, Alleluja, mamy połowę listopada ... (ale dalej mi brakuje biologi;/ ) 
Co do jutrzejszych planów, to jeszcze nie wiem co będę robić. A wy? macie jakieś plany na weekend ?
Teraz siedzę i przeglądam zdjęcia na komputerze i szukam czegoś fajnego do wywołania i trafiłam na album ze zdjęciami z zeszłego roku kiedy to jeszcze widywałam się z Zuzanną prawie codziennie. W te wakacje nasze spotkania mogłabym policzyć na placach, hahaha. Przejrzałam masę albumów i jedyną zmianę którą widziałam to ciągle zmieniające się włosy, inny kolor, grzywka, długość itd ... (I tak nie pobije Lizi i jej zmiany koloru ;)), dobrze, że ludzie na tych zdjęciach ciągle są ci sami ^.^ 
Trochę zdjęć z jednego z takich spotkań:



Czyżby Zuzanna jeszcze w naturalnym kolorze włosów ?
Dzisiaj trafiłam na bardzo ciekawy konkurs u POISON, gdzie do wygrania jest jeden z wspaniałych swetrów.

Hahaha jak dawno to było... 
Życzę miłego wieczoru 
i kolorowych snów!

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. ładnie Ci w prostych włosach.
    i w ogole to masz sliczne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten nowy szablon na blogu ! *____*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam dużo planów, ale zachorowałam i wszystko się zrypało :C

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ci w takim kolorku :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥