Weekend ;)

Witajcie! 
Jak wam minął piątek ? 
Nareszcie upragniony weekend!
W szkole nawet spoko. Nieoczekiwanie razem z Lizi wzięłyśmy udział w konkursie wiedzy o AIDS. Było za mało par z innych klas a wytypowanych osób z naszej klasy dzisiaj nie było. 
Plany na dzisiaj były, ale nie wszystkie wypaliły. Według mojego zamysłu powinnam siedzieć teraz w McDonaldzie albo... gdzieś i próbować zrozumieć kilka tematów za matematyki na poprawę sprawdzianu. Ale cóż, mój 'pan korepetytor' musiał iść na próbę odnośnie jutrzejszego spektaklu w którym będzie występował... 
Siedzę teraz u cioci i dorwałam się do komputera więc nareszcie mogę odpisać na wasze komentarze, poczytać wasze blogi i pokomentować je. Przy okazji wizyty, pomalowałam kuzynce paznokcie, co dawno jej obiecałam, więc nie będę musiała w przyszłym tygodniu przychodzić do niej po szkole. 

Zdjęcie z Zuzanną z pierwszej klasowej wycieczki w LO. Nie wiem czy już tutaj było, ale póki co teraz dysponuję tylko zdjęciami z pendriva ;)
A teraz wracam do waszych blogów.


Miłego weekendu!

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. wow, to też bardzo fajnie, ja planuję po tym plastyku iść na ASP do Krakowa albo do Poznania na projektanta mody, ale zobaczy co się jeszcze wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki :)
    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny blog kochana!

    Pozdrawiam:*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mów mi o matmie, to jest moja zmora w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej : bierzesz udział w konkursie na moim blogu : http://smallthingspleasemost.blogspot.com/2012/11/z-sabcia-hand-made.html
    Proszę o napisanie swojego zgłoszenia jeszcze raz
    - podać nazwę pod jaką się obserwuję oraz adres email :)
    wcześniej tego nie napisałam, za co przepraszam - wiec uzupełniam informacje :)

    pozdrawiam i zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie weeeeeekend, <3 Piątek mi minął okropnie, ale dzięki Bogu już po wszystkim xD

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma to jak chodzenie na konkursy na spontana :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥