Pocztówki, spanie i załamka. *

Witajcie! 
Ten dzień był dziwny i zakręcony. 
Pogoda nie zachęcała do wyjścia z domu a myśl o rozstaniu z cieplutką kołderką i mięciutką poduszką tym bardziej. :( 
Na dzień dobry pani od matematyki zaatakowała nas kartkówką z równań, a potem pani na polskim dobiła tematami lekcji: przypowieści i apokalipsa. Ale... jest i pocieszenie! 17, w sobotę, szykuje się wyjazd do PWST do Krakowa! Juhu! Będą to pokazy prac studentów reżyserii i cena jest fajna bo coś około 10 zł. :) Tytuły spektakli jeszcze są nieznane ale pani profesor kazała się nie martwić ponieważ zawsze trafia się coś fajnego, tzw "perełka". Tym razem na pewno nie zapomnę aparatu i zrobię jakieś zdjęcia w Krakowie. Wiem, że prawie każdy zna Kraków, ale ja kocham to miasto *.* 
I jeszcze szykuje się Hamlet, współczesna wersja jakaś, w teatrze rozrywki w Chorzowie w śmiesznej cenie - 5zł. (?!)
Reszta lekcji minęła w miarę ok, było nawet trochę śmiesznie, ha ha ha.
Na wf nasz kochany profesor kazał nam biegać, co nie zostało miło przyjęte przez gromadkę zmęczonych dziewczyn. :( 
A jutro znowu 8 lekcji, tym razem wf na dwóch pierwszych lekcjach. :,( trzeba ćwiczyć o 8 rano...  ;/
Ten i następny tydzień są zawalone kartkówkami i sprawdzianami co dodatkowo mnie dobija. Ale cóż... jak już wspominałam - ciężkie jest życie ucznia. 
Po powrocie do domu czekała mnie miła niespodzianka, a mianowicie pocztówki z postcrossingu! Z Niemiec i Holandii. Radość więc była podwójna, a raczej potrójna bo dawno niczego nie dostałam ^.^ 

Na prawo Niemcy, na lewo Holandia. (Szkoda tylko, że kartki były mokre ;(  )
A teraz trzeba się brać za PP, ponieważ jutro sprawdzian a mam zamiar oglądać Lekarzy. 

Miłego wtorku i kolorowych snów!

*Chciałam żeby temat się rymował, ale jedyne co mi przychodziło do głowy to chlanie albo ćpanie. Ta... głodnemu chleb na myśli. hahaha. I nie Zuzanno, tu wcaaaale a wcale nie ma aluzji do dzisiaj :*

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. ja miałam dzisiaj mieć sprawdzian z Biblii a dała całkiem inne pytania, no nic :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! Im fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    www.http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/rock-and-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocztoweczki zawsze sa milaniespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świtne pocztówki, uwielbiam i zbieram

    OdpowiedzUsuń
  5. rozszerzony polski... pozdrawiam... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie byłam nigdy w Krakowie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gify robię tu....
      http://www.gifpal.com/

      Usuń
  7. Zabierz mnie ze sobą do Krakowa : D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też mam w tym tygodniu dużo
    sprawdzianów i kartkówek .. :c
    mieszkam w Krakowie !!! :)

    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie znam Krakowa, nigdy tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, u nas nauczyciele także nie znają litości. W tym tygodniu pisałam już dwa sprawdziany i jescze czeka mnie jeden. Masakra!

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też siedzę sobie na PC :D i tak samo z utęsknieniem czekam na kolejną i kolejną kartkę!
    A te,które dostałaś są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥