Pocztówka z Irlandii

Hej, hej, hejoooo! 
Witajcie kochani! Mamy wtorkowy wieczór, co oznacza, że kolejny dzień za nami i jesteśmy coraz bliżej weekendu ^.^
Poranny wf był najgorszy ze wszystkich lekcji, w sumie nie pamiętam kiedy ostatni raz aż tak ćwiczyłyśmy, poprawka - kiedy ostatni raz w ogóle ćwiczyłyśmy na wf-ie ;| 
Jutro na 9.50 do szkoły i tylko trzy lekcje :D 
Dobra... i sprawdzian z fizyki na pierwszej lekcji ;/ 
Na poprawę nastroju dzisiaj też dostałam kartkę, tym razem z Irlandii! A dokładniej z Dublina :)
To moja pierwsza kartka z Irlandii i bardzo, bardzo się ucieszyłam ^.^

Szkoda tylko, że była zgięta :(
Zastanawiam się czy by znowu nie wrzucić ubrań na szafę.pl, ale to może dopiero w weekend. 
Postanowiłam w końcu wciąć się za wieszanie zdjęć na ścianie i w przyszłym tygodniu zamierzam iść do fotografa wydrukować ich trochę. Przydałaby się jeszcze wycieczka do Ikei po więcej ramek. Czuję, że muszę coś zmienić w swoim pokoju bo oszaleje. 

Jutro po szkole do Lizi, hmmm... ciekawe co będziemy robić ^.^ 


A teraz zostawiam was z wygrzebanymi ze zszywki pomysłami na spożytkowanie ćwieków i idę się edukować z fizyki. ;/ 


Miłego wieczoru! 

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Ja też chcę coś zmienic w swoim pokoju ! Moje meble są raczej pooklejane zdjęciami, a na ścianach są plakaty ;d
    Ty kolekcjonujesz pocztówki, czy coś ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zakupilam kikla ramek w Pepco ostatnio za grosze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna na kartka ;)
    a ten pomysł na pierścionek chyba wykorzystam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne!!
    a tobie wytrwałosci z w nauuucee :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia na sprawdzianie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta strona jest fajna ;d Zarejstrowałam się na niej..ale nadal nie przyszedł do mnie e-mail, a zarejstrowałam się jakieś 4 godziny wcześniej..Ty też tak długo czekałaś na e-mail ?!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ta pocztówka ^.^

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥