Tlen.

Witajcie! 
Jak tam wtorek? 
U mnie wspaniale^.^ 
Nie poszłam dzisiaj na wf  i jeszcze bym zaspała, ale to nic. Na trzech lekcjach (polski i dwa zastępstwa) oglądaliśmy "Imię róży", nie mam pojęcia o czym to jest, na części filmu przepisywałam zadanie z podstaw przedsiębiorczości a drugą część przegadałyśmy z dziewczynami ;) 
Na woku pani puściła nam "Tlen" - film produkcji rosyjskiej, zrobiony na wzór 10 przykazań bożych. Doszliśmy tylko do 6 koncepcji, a resztę mam nadzieję, że zobaczymy w czwartek. W szkole II i III klasy artystyczne i kilka osób z mojej klasy niedługo będą wystawiać własną wersję "Tlenu" i jestem bardzo ciekawa jak przedstawią niektóre sceny, zobaczymy.
Jutro znowu mam na 9.50, może nie zaśpię, i tylko dwie lekcje. Jupi! Ciekawe ile zrobię z tego co sobie zaplanowałam...

Nie mam weny na zdjęcia, więc pomęczę was trochę zdjęciami z wakacji ^.^ 

Grecja 2009
Zmiana warty ;)




Meteory


Amfiteatr w trakcie przygotowań do jakiegoś święta ;)

 A teraz kończę i uciekam na ostatni odcinek 'Prawa Agaty'

Miłej środy i kolorowych snów!

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. ładne zdjęcia! ;)

    http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. eee tam na wf zawsze można nie iść ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, masz talent :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Imię róży zdecydowanie warte jest oglądnięcia ;)
    zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie mam na 10 ;c .

    Super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. takiej to dobrze...
    śliczne widoki *___*

    OdpowiedzUsuń
  7. łoł niezłe zdjęcia;) a ja jestem chora, leże plackiem i nie mam w ogóle lekcji więc pobiłam Cię:d

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz fajnie z tą szkołą ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jakie fajne zdjęcia! :D też dzisiaj odpuściłam wf... nie dałabym rady wstać o 5:00 -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zobaczyłam ten amfiteatr to przypomniałam sobie że muszę powtarzać historią >.< Nie oglądałam żadnego z tych filmów ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. moja siostra przywiozła bardzo podobne zdjęcie z grecjii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubimy lubimy zdjęcia z Grecji :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥